Datenights at Pinchos

I onsdagskväll mötte jag upp Anna för en middag på stan. Vi strosade runt ett tag och hamnade sedan på nyöppnade Pinchos. Maten var fantastisk och sällskapet lika så. Anna ska iväg till Singapore denna termin och jag är så avundsjuk att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag vill också åka dit igen, jag vill bo i Singapore igen. Att man kan älska en plats så mycket, jag längtar tillbaka som en tok varje dag! 
 
 
Min fina middagsdate. 
 
 
Jag blev så impad över maten på Pinchos i Linköping att jag övertalade Wille att vi måste besöka Pinchos i Malmö med och föreslog att vi skulle ut och äta på torsdagskvällen (igår). Han var inte direkt svårövertalad utan vi bestämde oss för att åka på utflykt till Malmö igår och sedan äta på Pinchos på kvällen. Vi var tyvärr inte lika impade över maten i Malmö men själva konceptet att beställa små tapasrätter via en app tycker vi var ganska ballt. Tyvärr försvinner själva servicekänslan och jag gillar att ha en meny att bläddra i på restauranger. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0