Stockholm

Jösses vad dagarna flyger fram när man är ledig. Mitt mål för denna sommar har varit att hinna umgås med vänner, familj och Wille, vilket jag känner att jag lyckats väldigt bra med. 6 till 18 juli spenderar jag i Stockholm. Marie har varit med mig upp dessa fyra första dagarna och till helgen ska jag till Ljusterö med Trysilgänget och nästa vecka kommer Wille upp.
 
 
Marie och jag tog dagarna som de kom i Stockholm och lät väder och det vi var sugna på att göra avgöra vart vi hamnade. En dag åkte vi ut till Rosenhill för att fika på ett mysig café och nästa dag åkte vi påutflykt till Gustavsberg. Vi hann även med en Picknick med mitt Trysilgäng, en mysig fika med Sofia och en middag med Maries vänner Elias och Julia. 
 
 
Sofia och Marie, två favoriter! 
 
 
Som jag ätit jordgubbar denna sommar, finns det något bättre? Skulle tippa på att jag ätit runt 30 liter själv...
 
 
Vi köpte lite frukt som mellis från Hötorget en av dagarna...
 
 
...och åt på favoritrestaurangen Shanti en av kvällarna. 
 
 
Indisk mat, finns det något godare!? Har verkligen fått upp ögonen för det efter mitt halvår i Asien och jag tycker det är så galet gott, skulle kunna äta det varje dag. 
 
Det saknas lite bilder från även min och Maries vecka som ligger på ett annat memorycard men de kommer upp tids nog. Vi hade en supermysig vecka och det var skönt med en massa kvalitets tid med min fina vän. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0