Sommar 2015

Hej bloggen, det var ett tag sedan nu. Jag lever och jag är hemma nu hemma i Sverige igen. 
 
 
Dagarna rullar på och jag har haft två riktigt bra veckor hemma i Sverige. Jag har startat en ny kategori, Sommar 2015, här på bloggen. Detta är den första sommaren sedan jag gick i sjuan/åttan som jag inte har ett sommarjobb utan min plan denna sommar är att använda mina dagar till att söka jobb. Mitt mål är att hitta ett jobb där jag kan trivas och som har med min utbildning att göra. När jag inte söker jobb så ska jag njuta av den svenska sommaren och av att vara hemma hos nära och kära igen. 
Josefine
2015-06-25 @ 11:47:13
URL: http://nouw.com/josefinemalmqvist

Hoppas du får en fin sommar :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0