Toves student

När lillan blev stor hade också varit en passande rubrik. Tänk att mitt lilla busfrö till lillasyster har tagit studenten. När jag tänker tillbaka på Tove som liten så minns jag bland annat alla mina handbollsmatcher då hon hängde i ribbstolarna och gapade hejarramsor för allt vad hon kunde och jag tänker även på hennes "kill-tjusar period" och att hon verkligen alltid varit den sötaste lillasyster man kan tänka sig. Nu är hon ju inte så liten längre utan är påväg mot vuxenlivet och ska hitta sina egna vägar. Min älskade Tove, vad jag är stolt över dig. 
 
 
Både jag, Tove och Jakob har sprungit ut på denna trappa men Tove är den första som faktiskt tajmade in sol och värme. Moder natur bjöd nämligen på en helt fantastiskt fin dag. 
 
 
Bonkappelle var som vanligt på plats och underhöll alla otåliga släktingar som stod och väntade på sina studenter. 
 
 
En sådan lycka! 
 
 
Älskade syster, vad det var härligt att se dig så otroligt glad där på trappan. 
 
 
Tove Eriksson, student 2015. 
 
 
Farmor, farfar, John och faster Helena. 
 
 
Mormor
 
 
En liten tjej med stora drömmar. 
 
 
Världens bästa familj, vad jag älskar er! 
 
 
Tripp, trapp, trull. Ni är två av de personerna i denna värld som betyder allra mest för mig. 
 
 
Morfar, Tove, farfar, mormor och farmor. 
 
 
Min fina date. 
 
 
En lycklig Tove innan de rullade iväg. 
 
 
Det väckte så mycket minnen att vara där och det kändes som att det var igår när jag stod där med min klass och sjöng, skrek och dansade tillsammans. 
 
 
Efter utspringet så åkte vi hem till oss där mamma förberett en massa god mat. På bilden här har vi kusin Hanna och John. 
 
 
Pappa the movie maker och min fina vän Irma som kom förbi för att hälsa grattis. 
 
 
Kusin Eric.
 
 
Fina mamma. 
 
 
Min och farmors selfie får avsluta dagen. På kvällen festade Tove vidare med sina vänner inne i stan och när alla släktingar åkt hem så åkte jag, Jakob och Wille hem till Carro för att fira hennes 24 års dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0